Законодавство → Гос. регистр → Документи необхідні для проведення реєстрації судна в Державному судновому реєстрі України
Документи необхідні для проведення реєстрації судна в 
     Державному судновому реєстрі України
-	Заява для суден, що підлягають реєстрації суден у Державному судновому реєстрі України – 2 екз.; 
-	Анкети Державного суднового реєстру України – 2 екз; 
-	Знімки судна (вигляд з правого та лівого борту); 
-	копія документу, що підтверджує право власності на судно; 
-	копія обмірного свідоцтва; 
-	копія Свідоцтва про придатність судна до плавання; 
-	копія Класифікаційного свідоцтва; 
-	документ від судновласника про відсутність або наявність заставних зобов’язань на судно; 
-	Витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна; 
-	Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна; 
-	Витяг з Державного реєстру іпотек (надається на ідентифікаційний, бортовий номер корпусу чи назву судна); 
-	Оригінал документу, який підтверджує виключення судна з попереднього органу державної реєстрації судна; 
-	Копія квитанції, що підтверджує сплату податку з власників транспортних засобів.
Для юридичних осіб:
-	копія Статуту; 
-	копія Свідоцтва про реєстрацію юридичної особи; 
-	копія свідоцтва платника ПДВ.
Для фізичних осіб:
-	копія паспорту; 
-	копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Для риболовних суден:
- Висновок Укрдержрибгоспу про можливість проведення реєстрації суден в Державному судновому реєстру України.
Всі копії наданих документів повинні бути завірені належним чином, а також, в окремих випадках, на вимогу Інспекції Головного державного реєстратора флоту можуть бути витребувані інші документи.