Законодавство → Гос. регистр → Документи необхідні для проведення реєстрації судна в Державному судновому реєстрі України
Документи необхідні для проведення реєстрації судна в
Державному судновому реєстрі України
- Заява для суден, що підлягають реєстрації суден у Державному судновому реєстрі України – 2 екз.;
- Анкети Державного суднового реєстру України – 2 екз;
- Знімки судна (вигляд з правого та лівого борту);
- копія документу, що підтверджує право власності на судно;
- копія обмірного свідоцтва;
- копія Свідоцтва про придатність судна до плавання;
- копія Класифікаційного свідоцтва;
- документ від судновласника про відсутність або наявність заставних зобов’язань на судно;
- Витяг з Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна;
- Витяг з Державного реєстру обтяжень рухомого майна;
- Витяг з Державного реєстру іпотек (надається на ідентифікаційний, бортовий номер корпусу чи назву судна);
- Оригінал документу, який підтверджує виключення судна з попереднього органу державної реєстрації судна;
- Копія квитанції, що підтверджує сплату податку з власників транспортних засобів.
Для юридичних осіб:
- копія Статуту;
- копія Свідоцтва про реєстрацію юридичної особи;
- копія свідоцтва платника ПДВ.
Для фізичних осіб:
- копія паспорту;
- копія Довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.
Для риболовних суден:
- Висновок Укрдержрибгоспу про можливість проведення реєстрації суден в Державному судновому реєстру України.
Всі копії наданих документів повинні бути завірені належним чином, а також, в окремих випадках, на вимогу Інспекції Головного державного реєстратора флоту можуть бути витребувані інші документи.